Spis treści
02. Ebook

"Człowieka Nie można nauczyć,dopóki On sam nie zdoła siebie Odkryć, a tym Kimś kto pomaga mu Dotrzeć właśnie do tej Nieodkrytej Granicy jest ktoś taki jak Trener"

 

 

Bogumiła Reczek

1,2

CZY ETYKA SIĘ OPŁACA?

Zastanawiałam się ostatnio, dlaczego dziś nieuczciwość w biznesie jest tak naturalna i akceptowalna. Dlaczego

ponad osobistą i zawodową godność stawia się cynizm i "nieczysty" spryt.

Gdybym miała to odnieść do życia prywatnego to w małżeństwie, małżonkowie powinni być nielojalni, dzieci kłamliwe, a od dziadków powinien bić blask nieuczciwości.

Trzeba dobitnie stwierdzić: w nasze życie wkradł się brak etyki i coraz częściej to widać. W imię litery prawa zarządy mogą oszukiwać akcjonariuszy zaniżając notowania, by potem z zyskiem odkupić papiery wartościowe. Czyżby to ciche przyzwolenie państwa na oszustwo? Pozostawiam bez komentarza.

Obecnie dominuje pogląd, że nie ważne jakimi sposobami, ale ważne jakie wyniki. Czyż nie zestawienia i kalkulacje oceniają naszą efektywność, a przez to i wartość? Pozostaje pytanie: na jak długo możliwe jest prowadzenie praktyki braku autentyczności i rzetelności? Odpowiedź jest prosta. Brak przyzwoitości ma krótki nogi, krótsze niż można sobie wyobrazić.

Jeśli będziesz dla swojego klienta prawdziwą podporą i źródłem uczciwej i prawdziwej informacji możesz liczyć na jego powrót,

a co więcej na darmową reklamę w postaci ustnej rekomendacji. Traktowanie klienta jako jednostkę z której można "wycisnąć" ile tylko się da, jest błędnym założeniem. Niezadowolony kupujący opowie o swoim rozczarowaniu znacznie większej liczbie osób niż gdyby był zadowolony. Zastanów się ilu osobom powiedziałbyś, gdyby Cię ktoś świadomie oszukał? A ilu gdyby ta osoba Cię nie oszukała?

1,2

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.


Copyright 2005-2014© Wszelkie prawa zastrzeżone.